Tu esi šeit:
Sākums > PARTY > Jaunais Marella koncepts

Jaunais Marella koncepts

Marella @ Spice officiel.lv

16.martā veikals Marella aicināja viesus veikalā, kurš bija ar Cherry Picking Deco palīdzību pārvērsts intensīvas saules pielietā Kalifornijas tuksnesī, kur mājo zaļi kaktusi un vējš dzenā sausu koku zarus ar veldzējošu Marella OASIS LOUNGE bāru, lai prezentētu jaunāko kolekcijas kampaņu ar austrāliešu modeli Mirandu Keru. Tuksnesī galvenā stāstniece ir gaisma, kura dienas vidus svelmes spilgtumā pielej ar enerģiju, kas apskurbina, lai vakarā, meklējot svaigumu un mieru, atrastu oāzi, kur pārsteidz ziedošas magones un taureņi.

Dzīve ir brīvība – ar šādu saukli Bar Department komanda gatavoja inteliģentākos tekilas kokteiļus, sadarbībā ar Olmeca Altos . Toties, piedāvājot ieskatu boutique tipa šampanieša pasaulē, ar mini lekciju par diviem interesantiem šampaniešiem uzstājās “Modernists” saimnieks, arhitekts un vīnzinis Mārtiņš Pīlēns, piesaistot uzmanību ar pudelēm Jerobam trīs litru tilpumā.

Dabisko un juteklisko kampaņas pusi viesiem palīdzēja iepazīt Jeļena Grīnberga no Idealist Studio. Viesi skicēja un izkrāsoja modeļu attēlus, kurus nosūtīja uz mājām ģimenei un draugiem par piemiņu no īpašā vakara.

Muzikāli viesus izklaidēja Rīgas Doma Kora skolas audzēkņi, kuru repertuārā bija sarūpēti skaņdarbi no Bill Withers, Gregory Porter, Stevie Wonder, Bruno Marsa un Stinga.

Jaunais Marella koncepts

“Silta un aicinoša vide, kurā pastaigāties un justies bezrūpīgi; tā atgādina mums par mājām kā sieviešu ikdienas, mājas dzīves centrālo vietu un itāļu stila simbolu.

Marella @ Spice officiel.lv

Telpa, ko raksturo rozā tapetes mainīgiem rakstiem, parāda Marella dažādo būtību. Cementa grīda ir vienojošs elements mājās/veikalā un to īpašu dara mainīgie cietie/mīkstie, caurspīdīgie/matētie elementi.

Marella @ Spice officiel.lv

Galvenā krāsa ir rozā daudzās niansēs, to raksturo seksuāla un izsmalcināta sievišķība, kas papildina grīdu pelēkumu, vara spīdumu un stikla vieglumu. Griesti piedāvā mirdzošus elementus, kas akcentē dizainu, bet, no otras puses, grīdas segums koncentrējas uz smagnējiem elementiem, piemēram, marmoru, kontrastējot ar sienu vieglumu.»

SIA AB Modeks iepirkumu un mārketinga vadītāja Anastasija Levensone: «Marella – tas ir laika pārbaudīts zīmols, kuram mūsu klienti uzticas jau deviņu gadu garumā. Marella katru sezonu nepārstāj pārsteigt ar jaunumiem, ejot rokrokā ar modes tendencēm, bet nemainot savu stilu un saglabājot zīmola būtību – zīmola DNS. Jaunais konceptveikals Rīgā tika izveidots jau pagājušā gada janvārī, un priecājos, ka mēs – uzņēmums AB Modeks – esam vieni no pirmajiem Eiropā, kas īsteno šo projektu.»

Foto: Kristaps Bārdziņš

Komentēt

Top