Jūs esiet šeit
Sākums > DZĪVES STILS > GOURMAND > Laipnība atalgojas

Laipnība atalgojas

officiel.lv

Pazīstamais restorāns Cut Rīgā šajā vasarā debitē ar jaunu koncepciju, kāda Latvijā jau sen gaidīta. Nereti mūsu valsts iedzīvotājus uzskata par ļoti rezervētiem, ar daudz ko neapmierinātiem. Viena no biežākajām pretenzijām saistīta ar sliktu kvalitāti. Šajos steigas un nemiera laikos esam zaudējuši spēju izbaudīt vienkāršus dzīves priekus, tas īpaši attiecas uz maltītēm. Mēs bieži vien vienkārši apmierinām izsalkumu, nevis mierīgi izbaudām ēdiena garšu un laiku, ko pavadām pie galda. Pusdienojam ātri, jo jāsteidzas uz nākamo sapulci. Tajā pašā laikā mēs vēlamies augsta līmeņa pakalpojumus, piemirstot, ka labi pakalpojumi sākas tieši ar klientu. Tāpēc restorāns Cut nolēmis mainīt noteikumus un pierādīt vienkāršu patiesību. Kā būtu, ja klients saņemtu tējas naudu un atlaides tāpēc, ka tieši viņš vispirms ir laipns un pieklājīgs? Vai iespējams mainīt savus paradumus, attieksmi, ēšanas kultūru, kāda jau ir daudzu gadu garumā?

officiel.lv

Cut atrodas Radisson BLU Elizabete viesnīcā pašā Rīgas centrā, un tā ir lieliska vieta, kur uzsākt šo jauno labo servisa izaicinājumu. Gan mūsu galvaspilsētas viesi, gan vietējie iedzīvotāji ir laipni gaidīti, lai iedzīvinātu jauno koncepciju, kļūstot par jaunās labāko pakalpojumu kultūras sastāvdaļu. Viss sākas ar detaļām, un restorānā Cut pat sīkākais laipnības piemērs tiks atalgots no darbinieku puses. Viss tiks pamanīts. Piemēram, katrai izvēlei restorānā būs divas cenas – pamata cena, kā arī īpaša cena tiem, kuri uzvedas īpaši laipni un pieklājīgi. Klients varēs nemaksāt par saldo ēdienu, ja viņš izvietos informāciju par restorānu sociālajos tīklos ar īpašu mirkļa birku. Restorāns mudinās klientus rakstīt par savu pieredzi, ja viņi aizpildīs īpašu komentāru kartīti maltītes beigās un nākamajā reizē saņems tasi kafijas par velti. Tāpt klients saņems citus improvizētus vai slēptus labumus vai atlaides, ja viņš turpina būt ieinteresēts un laipns un piedalās procesā, kas veicinās īpaši labus pakalpojumus. Pat restorāna bārā viņus gaidīs baudāmi pārsteigumi.

officiel.lv

Papildus šai koncepcijai Cut arī piedāvā sabalansētu ēdienkarti, kuras radīšanā šefpavāru iedvesmojusi vietējo produktu sezonas raža un garšas. Būs gan klasiskas receptes, gan jaunas interpretācijas. Uzmanība īpaši jāpievērš grila ēdieniem, un varēs izjust, kā izsmalcināta ēdiena garša sader kopā ar pieklājīgiem un laipniem vārdiem. Patiesi izcila kombinācija! Klienti maltītes varēs baudīt omulīgā un, ja ir vēlme, privātā vidē, kur varēs aizmirst par ikdienas rūpēm. Maltītei restorānā jābūt patīkamai, nevis lietišķam un ātram procesam, kas vienkārši domāts, lai organismam piegādātu enerģiju. Cut komanda netic “konveijera pakalpojumu modelim”. Uzmanība, cieņa un laipnība ir būtiskas attiecībās ar klientu, kas ļauj radīt īpašu noskaņu, kur pat senie ieradumi var sākt mainīties. Ir vērts pamēģināt? Varbūt šī koncepcija un idejas pārņems arī citi restorāni. Tas vispār ir viens no Cut mērķiem nākotnē. Tajā pašā laikā ir zināms, kas viss jaunais nenāk viegli, bet pareiza pieeja nozīmē, ka arī viens restorāns spēj mainīt spēles noteikumus.

officiel.lv

Mēs nevaram ietekmēt laika apstākļus, kādi mūs padara īgnus, nevaram arī mainīt faktu, ka mums visiem ir jāsteidzas. Tomēr mēs varam mēģināt mainīt pieeju saistībā ar restorāna pakalpojumiem, apzināti cenšoties veidot labāku pakalpojumu kultūru. Pārmaiņas vienmēr sākas ar kaut ko vienkāršu: smaidu, pateicību viesmīlim, labas maltītes baudīšanu un pavāra darba novērtējumu. Cut ir restorāns, kas vēlas, lai klients saņemtu tējas naudu, un tam nav jābūt pārsteigumam, jo viss sākas ar klientu.

officiel.lv

Foto: publicitātes materiāli

Komentēt

Top